H ΒΜW διαφημίζεται με την ελληνική μυθολογία
Στον άτυπο διαγωνισμό για το καλύτερο διαφημιστικό στον φημισμένο αγώνα Super Bowl στις ΗΠΑ, η BMW βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για την πιο ευρηματική ιδέα.
00.00/
Στο ημίχρονο της πιο σημαντικής αθλητικής εκδήλωσης στον κόσμο, με κοινό πάνω από 100 εκατομμύρια θεατές, η BMW επέλεξε να χρησιμοποιήσει την ελληνική μυθολογία ως κεντρική ιδέα.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
13:44
∙
WHAT THE FACT
Εντυπωσιακός θησαυρός που ανακαλύφθηκε σε αρχαίο αιγυπτιακό τάφο ξαναγράφει την ιστορία
13:44
∙
WHAT THE FACT