Πόσο πρέπει να περιμένει κανείς για να αποκτήσει μια καινούργια Ferrari;

Αν σκέφτεστε να αγοράσετε μια καινούργια Ferrari, προετοιμαστείτε για μία πολύμηνη αναμονή!

Πόσο πρέπει να περιμένει κανείς για να αποκτήσει μια καινούργια Ferrari;

Του Γιάννη Σκουφή

Ακούγεται περίεργο αν λάβει κανείς υπόψη του τις τιμές των μοντέλων της αλλά η πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου έχει ήδη καλύψει την παραγωγή της μέχρι το 2026. Κάτι που σημαίνει πως όποιος θέλει να αποκτήσει μια καινούργια Ferrari, θα πρέπει να περιμένει έως το 2027!

Η τεράστια ζήτηση οφείλεται κυρίως στη νέα 12Cilindri, τη διάδοχο της 812 Superfast. Το δωδεκακύλινδρο supercar που παρουσιάστηκε πέρυσι, διατίθεται τόσο ως Coupe όσο και ως Spider με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή. Παράλληλα, η Ferrari ετοιμάζει έξι νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν μέσα στο 2024. Ανάμεσά τους και το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 9 Οκτωβρίου.

Η Ferrari δεν είναι η μόνη εταιρεία που κατασκευάζει high end μοντέλα που βλέπει τις παραγγελίες να εκτοξεύονται. Η Lamborghini με τη σειρά της έχει ανακοινώσει πως η παραγωγή της Revuelto είναι ήδη κλεισμένη έως το τέλος του 2026, ενώ η ζήτηση για την Urus, η οποία πλέον διατίθεται αποκλειστικά ως plug-in υβριδική, αρκεί για να κρατήσει το εργοστάσιο στη Sant'Agata Bolognese απασχολημένο μέχρι το 2025.

FERRARI-WAITING-LIST-(2).jpg

Το ίδιο ισχύει και για τη McLaren, με τη νέα W1 να έχει εξαντληθεί πριν καν παρουσιαστεί επίσημα. Αντίθετα, η Rimac αντιμετωπίζει μεγαλύτερη δυσκολία με το ηλεκτρικό hypercar Nevera, καθώς σύμφωνα με τον CEO Mate Rimac, όσοι έχουν τα χρήματα για να το αγοράσουν δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα αμιγώς ηλεκτρικά hypercars.

Παρόλο που τα ηλεκτρικά δεν έχουν πείσει ακόμα τους αγοραστές supercars, η τάση για υβριδικά είναι ασταμάτητη. Το 2024, το 51% των αυτοκινήτων που παρέδωσε η Ferrari ήταν εξηλεκτρισμένα, χάρη στις plug-in υβριδικές 296 και SF90.

Μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 80% των πωλήσεών της θα αφορά ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, αφήνοντας μόλις το 20% για τα αμιγώς θερμικά. Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, εναποθέτει τις ελπίδες του στα συνθετικά καύσιμα, τα οποία θα μπορούσαν να κρατήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ζωντανούς για περισσότερα χρόνια.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή