ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ

Τα καλά, τα καλά, τα κουμπαράκια τα καλά...

Τα καλά, τα καλά, τα κουμπαράκια τα καλά...

Η εποχή των «κουμπάρων» επέστρεψε και η... μάσα πέφτει βροχή. Τώρα όμως δεν μας ενοχλούν οι «νέοι Εθνικοί εργολάβοι» γιατί έχουν αριστερές καταβολές. Δεν είναι σαν τους άλλους, τους παλιανθρώπους, τους «δεξιούς εργολάβους» - Μπράβο Αλέξη, κάθε μέρα φέρνεις και μια κίντερ έκπληξη στους ιθαγενείς της Ελλαδίτσας...

Πάμε να δουμε λεπτομερώς τι έγινε με τον νέο εργολάβο - κουμπάρο - wannabe καναλάρχη:

Με πρόσφατη απόφαση της ειδικής υπηρεσίας δημοσίων έργων κατασκευής και συντήρησης συγκοινωνιακών υποδομών του υπουργείου υποδομών, να εγκρίθηκε συμπληρωματική σύμβαση ύψους 12,8 εκατομμυρίων ευρώ, για την κατασκευή και αναβάθμιση του οδικού άξονα Καλλονής-Σιγρίου στο νησί της Λέσβου.

Η εκτέλεση του έργου έχει ανατεθεί από το Μάιο του 2012 σε κοινοπρακτικό σχήμα στο οποίο συμμετέχει και η κατασκευαστική εταιρεία Τοξότης Α.Ε., ιδιοκτησίας του Χρήστου Καλογρίτσα, ο οποίος είναι πατέρας του Γιάννη Καλογρίτσα που διεκδικεί μία από τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες και είναι κουμπάρος με τον υπουργό υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη αλλά και με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο.

Ερώτηση:

-Υπάρχει ζήτημα ηθικής τάξεως ναί ή όχι την ώρα που η πίστωση του ποσού των 12,8 εκατομμυρίων ευρώ εγκρίνεται από το υπουργείο υποδομών λίγες μόλις ημέρες πριν τη διεξαγωγή της δημοπρασίας για τη χορήγηση τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών;

Η αρχική σύμβαση για την κατασκευή του οδικού άξονα Καλλονής-Σιγρίου είχε προϋπολογισμό ύψους 38 εκατομμυρίων ευρώ και ημερομηνία ολοκλήρωσης το Σεπτέμβριο του 2015. Η εργολαβία προέβλεπε πως σε μήκος εικοσιενός χιλιομέτρων η νέα οδός αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά του άξονα και της διατομής της, ενώ στο υπόλοιπο μήκος προβλέπεται κατασκευή εξ ολοκλήρου νέων τμημάτων.

Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου υποδομών, η σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης ύψους 12,8 εκατομμυρίων ευρώ κρίνεται αναγκαία, καθώς αποκαλύφθηκαν σημαντικά ευρήματα απολιθωμάτων, που προέρχονται από το απολιθωμένο δάσος του νησιού και δεν είχαν αποτυπωθεί στην περιβαλλοντική μελέτη του έργου.

Ως εκ τούτου, ο τρόπος εκτέλεσης των εργασιών έπρεπε να αλλάξει και να συναφθεί συμπληρωματική σύμβαση. Από το ποσό των 12,8 εκατομμυρίων ευρώ που προβλέπεται στη συμπληρωματική σύμβαση, τα 7,3 εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε χωματουργικές εργασίες και τα υπόλοιπα σε άλλου είδους εργασίες, μελέτες και απρόβλεπτες δαπάνες.