Στάση εργασίας εργαζομένων στο υπουργείο Πολιτισμού
Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν τη Δευτέρα, από τις 11 το πρωί έως τη λήξη της βάρδιας, οι εργαζόμενοι στο υπουργείου Πολιτισμού, διαμαρτυρόμενοι για το καθεστώς διαθεσιμότητας.
Το ραντεβού έχει δοθεί στις 12:0 έξω από το υπουργείο και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
«Η κυβερνητική πολιτική που εφαρμόζεται, με βάση τις επιταγές της τρόικας, και οδηγεί συναδέλφους στη διαθεσιμότητα-απόλυση, μπορεί να ανατραπεί μόνο εάν συναντήσει τη μαζική και αποφασιστική αντίδραση του κόσμου της εργασίας», τονίζεται σε ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων του υπουργείου Πολιτισμού.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT