Θεσσαλονίκη: Υπό κατάληψη το κτίριο διοίκησης του ΑΠΘ
Υπό κατάληψη τελεί το κτίριο διοίκησης του ΑΠΘ από ομάδα φοιτητών, οι οποίοι αντιδρούν στις διαγραφές και ζητούν τη διεξαγωγή ανοιχτής Συγκλήτου για το θέμα.
Οι φοιτητές επιχείρησαν να θέσουν το θέμα στη συνεδρίαση της Τετάρτης, ωστόσο βρήκαν κλειστές πόρτες και φύλακες στην είσοδο.
Διαβάστε επίσης:
Σήμερα απολογείται ο οδηγός της φονικής νταλίκας
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT