ΚΟΣΜΟΣ

Πτώση αεροπλάνου: Θεωρίες για τη συντριβή – Ρωγμή στο παρπρίζ του πιλοτηρίου;

Πτώση αεροπλάνου: Θεωρίες για τη συντριβή – Ρωγμή στο παρπρίζ του πιλοτηρίου;

Ενώ η έρευνα στον τόπο του αεροπορικού δυστυχήματος, στις γαλλικές Άλπεις, βρίσκεται σε εξέλιξη και το μαύρο κουτί που θα δώσει απαντήσεις, στα χέρια των αρμόδιων γαλλικών αρχών, η Daily Mail παρουσιάζει μία από τις θεωρίες που πιθανότατα προκάλεσαν την πτώση του μοιραίου Airbus της Germanwings.

Η βρετανική εφημερίδα φέρνει στο φως της δημοσιότητας άλλη μία θεωρία για το τι προκάλεσε το αεροπορικό δυστύχημα. Υποστηρίζει πως, λόγω ρωγμών στο παρπρίζ που πιλοτηρίου, προκλήθηκε απότομη πτώση στα επίπεδα οξυγόνου, με αποτέλεσμα κυβερνήτης και συγκυβερνήτης να χάσουν τις αισθήσεις τους. Αυτή η εκδοχή θα εξηγούσε και το γιατί το αεροσκάφος δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου καθώς και το γιατί είχε χαθεί, για περίπου είκοσι λεπτά, η επαφή με τον Πύργο Ελέγχου.

Ήδη, από χθες Τρίτη (24/3) βρίσκεται στα χέρια των ειδικών στο Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων στο Παρίσι το μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus, όπου καταγράφονται όλοι οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο (CVR)

Ο διευθυντής της γαλλικής Υπηρεσίας Έρευνας και Ανάλυσης αεροπορικών δυστυχημάτων (BEA), τόνισε, σε συνέντευξη τύπου, πως πολλά από τα δεδομένα που έχουν ανακτηθεί, είναι αξιοποιήσιμα: «Καταφέραμε να ανακτήσουμε μέρος του ηχητικού υλικού και αξιοποιήσιμα αρχεία, ωστόσο, είναι πολύ νωρίς να προχωρήσουμε σε συμπεράσματα για το τι συνέβη», είπε ο Ρεμί Ζουτί, προσθέτοντας, ωστόσο, πως θα χρειαστεί χρόνος για να απομαγνητοφωνηθούν οι συνομιλίες.

Όπως τόνισε ο Γάλλος πρόεδρος, στην κοινή συνέντευξη τύπου με τη γερμανίδα καγκελάριο και τον ισπανό πρωθυπουργό, και το δεύτερο μαύρο κουτί έχει εντοπιστεί, ωστόσο, χωρίς το περιεχόμενό του. Που σημαίνει πως, χωρίς τη μνήμη και το αρχείο δεδομένων του, είναι απίθανο να προσφέρει βοήθεια στην έρευνα.

Όπως, πάντως, δήλωσε σε εκπομπή του CBS, ο "ήρωας" των Αμερικανών, Τσέσλι Σάλλυ Σάλενμπέργκερ - που είχε προσυδατώσει το Airbus στον ποταμό Χάνστον προ εξαετίας - οι πιλότοι δεν εξέπεμψαν σήμα κινδύνου είτε επειδή ήταν απασχολημένοι στο να λύσουν ζητήματα άμεσης προτεραιότητας, είτε γιατί είχαν χάσει τις αισθήσεις τους και αδυνατούσαν να το κάνουν.

Σχετικές ειδήσεις