Νάντια Μπουλέ:«Δεν είμαι ψώνιο»

Η Νάντια Μπουλέ, έφυγε από την πίσω πόρτα του «Dancing» μετά την αποχώρηση της από το παιχνίδι και σχολιάστηκε ιδιαιτέρως για αυτό...

Η Νάντια Μπουλέ, έφυγε από την πίσω πόρτα του «Dancing» μετά την αποχώρηση της από το παιχνίδι και σχολιάστηκε ιδιαιτέρως για αυτό.

Για αυτό η ίδια μέσα θέλησε σήμερα να ξεκαθαρίσει μέσω της ραδιοφωνικής της εκπομπής ότι «δεν είμαι ψώνιο», για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις .

Την αφορμή την έδωσε μια ακροάτρια, που σε τηλεφωνική επικοινωνία, της είπε πόσο καλή είναι: «Είχαμε γνωριστεί από κοντά. Είχα κερδίσει κάτι προσκλήσεις για το παγοδρόμιο και ήσουν εκεί...

Περισσότερα στο Gossip-tv.gr

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή