ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εκλογές: Καμπανιές μέσω social media με στόχευση τους νέους ψηφοφόρους

Εκλογές: Καμπανιές μέσω social media με στόχευση τους νέους ψηφοφόρους

Εκλογές: Στην φαρέτρα των πολιτικών και τα social media

Στον δρόμο προς τις κάλπες, τα κομματικά επιτελεία, εκτός από τις μεγάλες συγκεντρώσεις και τις αφίσες, επενδύουν πολλά στα social media, με τους πολιτικούς αρχηγούς να τα χρησιμοποιούν στο έπακρο και τους αναλυτές να εκτιμούν ότι σε αυτό το πεδίο θα κριθούν πολλά.

Οι εκλογές των social media

Πολιτικοί αναλυτές και σύμβουλοι επικοινωνίας συμφωνούν. Αυτές θα είναι οι εκλογές των social media. Tα πρώτα δείγματα δόθηκαν αμέσως μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών.

Facebook, Twitter, Instagram και TikTok στις υπηρεσίες των επικοινωνιακών επιτελείων των κομμάτων για τις εκλογές τις 21ης Μαΐου.

Crash test αρχηγών

Στο Instagram, πιο δυνατός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 330.000 ακόλουθους. Ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 110.000. Στο Twitter ο Αλέξης Τσίπρας περνάει μπροστά με 645.000 ακολούθους και ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης με λίγο λιγότερους από 298.000 ακολούθους.

Την ανατροπή όμως κάνε ο Γιάνης Βαρουφάκης με 1 εκατομμύριο ακολούθους, ενώ το γραφείο Τύπου της ΚΕ ΚΚΕ, και όχι προσωπικά ο Δημήτρης Κουτσούμπας, μετρούν 31.500.

Νέος στόχος των επικοινωνιακών επιτελείων να κατακτήσουν το νεανικό TikTok και την ψήφο των νέων που δηλώνουν ωστόσο απογοητευμένοι.

TikTok:

Μητσοτάκης: 71.7K

Τσίπρας: 31K

Ανδρουλάκης: 7.593 (7K)

Όσο για το παραδοσιακό Facebook:

Μητσοτάκης: 382K

Τσίπρας: 484K

Ανδρουλάκης: 56K

Τα επιτελεία των κομμάτων δε δαπανούν πια χρήματα για προεκλογικές αφίσες. Ποντάρουν στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των social media.

Διαβάστε επίσης:

Εκλογές 2023: Το Σάββατο η προκήρυξη τους - Όλα τα βήματα μέχρι τις κάλπες

Εκλογές 2023: Πού ψηφίζουν στρατιωτικοί, αστυνομικοί, λιμενικοί και πυροσβέστες

Εκλογές: Το κόμμα που δεν πήρε ούτε μια ψήφο – Δεν ψήφισε ούτε τον εαυτό του