ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρίμηνη προθεσμία στους πελάτες της Εnerga και της Hellas Power

Τρίμηνη προθεσμία στους πελάτες της Εnerga και της Hellas Power

H Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας διευκρίνισε πως η ΔΕΗ δεν μπορεί να ζητήσει εγγύηση από τους καταναλωτές που επέστρεψαν σε αυτήν μετά την παύση λειτουργίας της Energa και της Hellas Power, για το διάστημα που τους προμηθεύει με ηλεκτρική ενέργεια ως «προμηθευτής τελευταίου καταφυγίου».


Συγκεκριμένα όρισε το διάστημα αυτό στους τρεις μήνες, έπειτα από τη λήξη του οποίου οι καταναλωτές θα πρέπει να επιλέξουν αν θα παραμείνουν στη ΔΕΗ ή θα χρησιμοποιήσουν άλλον προμηθευτή.

Σύμφωνα με γνωμοδότηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, σχετικά την τροποποίηση του Κώδικα Συναλλαγών η οποία γίνεται με υπουργική απόφαση:

Δεκαπέντε ημέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας των τριών μηνών η ΔΕΗ θα πρέπει να ενημερώσει τους καταναλωτές για την υποχρέωσή τους να επιλέξουν προμηθευτή.

Σε αυτό το διάστημα, οι καταναλωτές χρεώνονται με βάση τα τιμολόγια της ΔΕΗ και έχουν τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.

Θα πρέπει να εξοφλούν το λογαριασμό 21 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσής του και να πληρώνουν τέλη, φόρους ή εισφορές κάθε είδους που επιβάλλονται και εισπράττονται μέσω των λογαριασμών κατανάλωσης ρεύματος κατά την κείμενη νομοθεσία (φόρους στην ενέργεια, δημοτικά τέλη και τέλος ακινήτων).

Η ΔΕΗ αναλαμβάνει την τήρηση της σύμβασης συμψηφισμού και για τα φωτοβολταϊκά στις στέγες των ακινήτων τους που πιθανώς έχουν οι καταναλωτές.