Σκρέκας: «Ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ έχει σχεδόν μηδενισθεί»

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, τόνισε πως «έχουμε μείωση του πληθωρισμού των τροφίμων κατά 40% περίπου».
Σκρέκας: «Ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ έχει σχεδόν μηδενισθεί»
EUROKINISSI.
2'

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, στάθηκε ξανά στο φλέγον ζήτημα των ανατιμήσεων, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως «η ακρίβεια είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά», σε σημερινή (09/05) συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90.1».

«Υπάρχει μείωση του πληθωρισμού των τροφίμων κατά, περίπου, 40%. Δηλαδή, από το 8,3% που ήταν, έχει φθάσει κοντά στο 5%. Βεβαίως, δεν έχουμε φθάσει εκεί όπου θέλουμε, ήτοι κάτω από το 2%», σημείωσε, ενώ συμπλήρωσε πως «ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ έχει σχεδόν μηδενισθεί» σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Ακόμη, τόνισε ότι «η ακρίβεια είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά και είναι η νούμερο 1 προτεραιότητα για την κυβέρνηση ώστε να το αντιμετωπίσει». Ακόμη, σε ό,τι αφορά τον γενικό πληθωρισμό, σχολίασε πως ο γενικότερος πληθωρισμός στην Ελλάδα είναι περίπου στο 3% αυτή τη στιγμή, «όπου και εκεί πιστεύουμε ότι τους επόμενους μήνες θα δούμε μία αποκλιμάκωση.

Η ταχύτερη αποκλιμάκωση που παρατηρείται στα τρόφιμα, οφείλεται εν πολλοίς στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση. Η Ελλάδα έχει λάβει τα περισσότερα μέτρα από κάθε άλλη χώρα της Ευρώπης».

Αναφέρθηκε, επίσης, στην πλατφόρμα e–katanalotis, που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελίες, την οποία και χαρακτήρισε ως «πολύ σημαντική γιατί βοηθά και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να κάνουν επικεντρωμένους και γρήγορους ελέγχους, ώστε να προστατεύουν τους καταναλωτές».

Για την πλατφόρμα, ο κ. Υπουργός υπενθύμισε ότι η νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα έχει τεθεί σε λειτουργία από την Μεγάλη Εβδομάδα. «Ήδη έχουμε ξεκινήσει να το επικοινωνούμε και η επικοινωνία θα ενταθεί το επόμενο διάστημα, προκειμένου οι καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που έχει.

Η δυνατότητα που έχουμε εντάξει είναι ο καταναλωτής να μπορεί να στείλει καταγγελία ηλεκτρονικά από το κινητό του. Πραγματικά είναι πολύ σημαντική προσθήκη, γιατί βοηθά τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να κάνουν επικεντρωμένους και γρήγορους ελέγχους.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή