Κόπηκαν οι καφέδες στη Βουλή και ξεκίνησαν οι… απολύσεις!
Κανείς δεν το περίμενε πως το κόψιμο των δωρεάν καφέδων στις συνεδριάσεις των επιτροπών της Βουλής θα είναι άσχημο αντίκτυπο στους εργαζόμενους στο καφενείο της Βουλής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα απολύθηκε από τον επιχειρηματία που εκμεταλλεύεται το καφενείο, ο υπάλληλος που ήταν στο ταμείο και στον πάγκο που υπήρχε κάθε φορά έξω από τις συνεδριάσεις των Επιτροπών.
Κάποιοι από τους εργαζόμενους φοβούνται τώρα και μειώσεις στις αποδοχές τους.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:16
∙
WHAT THE FACT