ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα προιόντα για την Groupama το 2015

Νέα προιόντα για την Groupama το 2015

Mε νέα προϊόντα τόσο στις γενικές ασφαλίσεις όσο και στις ασφαλίσεις ζωής ξεκίνησε το 2015 για την Groupama

Μαρίνα Πρωτονοταρίου

Στα σχέδια της εταιρείας για το 2015 είναι να δώσει νέα ώθηση στον κλάδο Αυτοκινήτου στην Αττική με νέες τιμολογήσεις, να διατηρήσει τα μερίδιά της σε όλους του κλάδους και την κερδοφορία της και να βελτιώσει την αποδοτικότητά της.

Ήδη διατίθενται τα προγράμματα EXPERT του κλάδου πυρός που καλύπτουν εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους , καθώς και το πρόγραμμα Santé Priorité για τις σοβαρές ασθένειες που θα διατεθεί πολύ σύντομα, ενώ ετοιμάζεται και ένα επιπλέον ετησίως ανανεωνόμενο πρόγραμμα υγείας σε συνεργασία με φημισμένο νοσηλευτικό ίδρυμα του ιδιωτικού τομέα.

Βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη τρεις καμπάνιες διάθεσης προϊόντων UL, ενώ έχουν προγραμματιστεί και άλλες καμπάνιες διάθεσης εξ ίσου καινοτόμων και ελκυστικών ασφαλιστικών / επενδυτικών λύσεων εντός του 2015.

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ελλάδας κ. Μπερνάρ Βουαρέ, η πορεία της ελληνικής θυγατρικής ήταν ικανοποιητική το 2014 αλλά και στο πρώτο τρίμηνο του 2015 που είναι πιο δύσκολο. Σημείωσε ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας δημιουργεί πρόβλημα στο ευρύτερο περιβάλλον και η πορεία της εταιρείας θα ήταν πολύ καλύτερη αν ήταν διαφορετικές οι συνθήκες.

Groupama Asfalistiki

Το 2014 η εταιρεία είχε τζίρο 147,3 εκ. ευρώ από τα οποία τα € 57,6 εκατ. προήλθαν από ασφαλίσεις Ζωής τα € 89,7 εκατ. από ασφαλίσεις Ζημιών ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 15,5 εκατ. ευρώ και σε € 111,3 εκατ. οι καταβληθείσες αποζημιώσεις. Η εταιρεία διαθέτει 229.415 πελάτες και 322 εργαζόμενους ,250 Ασφαλιστικούς & χρηματοοικονομικούς Συμβούλους(«Agents »), 974 συνεργαζόμενους πράκτορες και ασφαλειομεσίτες και 50 ασφαλιστές αποκλειστικής συνεργασίας της «Group Merimna», θυγατρικής πρακτορειακής της Groupama Ασφαλιστικής.

Η Groupama Ασφαλιστική συγκαταλέγεται ανάμεσα στις «σταθερές αξίες» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, όπου έχει σημαντική παρουσία εδώ και 87 χρόνια – λειτουργεί αδιάκοπα από το 1928 – και όνομα αναγνωρισμένο από τους πελάτες της για την αξιοπιστία και την ποιότητα των υπηρεσιών της. Τα ασφαλιστικά προγράμματα που διαθέτει στην αγορά η Groupama Ασφαλιστική είναι προϊόν της μακροχρόνιας εμπειρίας της εταιρίας στην Ελλάδα, αλλά και των συνεργιών που προωθεί ο διεθνής Όμιλος Groupama ανάμεσα στις θυγατρικές του στη Γαλλία και στο εξωτερικό.
Αναλυτικότερα, με πολλά θετικά έκλεισε το 2014 για τη Groupama Ασφαλιστική.

Στον κλάδο Αυτοκινήτου, εμπλουτίστηκε το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας με 15.000 νέα ασφαλισμένα οχήματα, χάρη στην προσαρμογή της τιμολόγησης στις νέες συνθήκες της αγοράς σε πολλές περιοχές της χώρας. Σημειώνεται ότι, χάρη στην ποιότητα του υφιστάμενου χαρτοφυλακίου, η προσαρμογή αυτή συντελέστηκε χωρίς έκπτωση στον αριθμό ή την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενώ διατηρήθηκαν οι κανόνες και αρχές ανάληψης που εφαρμόζει η εταιρία προς όφελος των ασφαλισμένων της.

Στον κλάδο Πυρός, η ανανέωση των προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας οδήγησε στην αύξηση της νέας παραγωγής, παρά το γεγονός ότι η εταιρία δεν διαθέτει συμφωνία τραπεζασφάλειας.

Στις ασφαλίσεις Ζωής, και ιδιαίτερα στον τομέα της Υγείας, η εταιρία διεύρυνε περαιτέρω τη γκάμα προϊόντων που προσφέρει με νέα ετησίως ανανεωνόμενα προγράμματα, αλλά συνεχίζοντας παράλληλα και την διάθεση των ισόβιων, προκειμένου να καλύψει τις διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών, ενώ δεν προέβη παρά σε οριακές ή και μηδενικές αυξήσεις ασφαλίστρων.

Με παραγωγή ύψους 14 εκατομμυρίων ευρώ, εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της εταιρίας σε ό, τι αφορά στα προϊόντα τύπου Unit Linked. Και εδώ αντισταθμίζεται η έλλειψη συμφωνίας τραπεζασφάλειας αφενός από την ποιότητα των προϊόντων που με επιτυχία προσφέρει η εταιρία εδώ και τρία χρόνια (ZEN, OBSIDIENNE, PEARL) ως επί το πλείστον σε συνεργασία με τον Όμιλο Groupama, και αφετέρου από την τεχνογνωσία και εμπειρία που διαθέτει σήμερα.

Τέλος σε επίπεδο ομαδικών συμβολαίων, αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά τη δύσκολη συγκυρία η Groupama Ασφαλιστική κατάφερε να διατηρήσει τους κύριους πελάτες της στα DAF, ενώ στα ομαδικά Υγείας προσέθεσε στο χαρτοφυλάκιό της τρεις μεγάλες εταιρίες, με 12.500 ασφαλισμένους συνολικά.

Σχετικές ειδήσεις