Eclipse Cross και… Ώρα για περιπέτεια!

Eclipse Cross και… Ώρα για περιπέτεια!

Φανταστείτε ένα SUV με αυθεντική σχεδίαση, με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά, με αποδοτικούς κινητήρες και ασυναγώνιστες off-road δυνατότητες.

Φανταστείτε να βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου Eclipse Cross που προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις και στιγμές, τόσο όταν κινείστε στην άσφαλτο όσο και μακριά από αυτή.

Το Eclipse Cross είναι το νέο SUV της μάρκας που την επαναφέρει εκεί που πραγματικά ανήκει: Στην κορυφή των SUV. Κατασκευάζεται στην Ιαπωνία στις γνωστές αυστηρές προδιαγραφές της Mitsubishi με την τεράστια τεχνογνωσία που διαθέτει στα συστήματα τετρακίνησης και την πορεία της, που είναι συνυφασμένη με τα καλύτερα 4x4 της αγοράς. Αξίζει απλώς να σημειώσουμε ότι κατέκτησε 12 νίκες στο ράλι Dakar της Mitsubishi Motors καθώς και ότι πέρασε το τεστ ασφάλειας του 2017 Euro NCAP με κορυφαία επίδοση που του εξασφάλισε πέντε αστέρια.

Η αλήθεια είναι ότι η δυναμικά και ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος προϊδεάζει με την πρώτη ματιά για τις ικανότητες του Eclipse Cross. Η βάση για ένα ταλαντούχο SUV δεν είναι άλλη από ένα ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο που θα διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά. Την ίδια στιγμή το βάρος κυμαίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα για καλύτερες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Ταυτόχρονα το σύστημα Auto Stop & Go που χρησιμοποιείται στο Eclipse Cross συμβάλλει στην περαιτέρω οικονομία καυσίμου, επιτρέποντας ταχύτερη ενεργοποίηση του κινητήρα κάθε φορά που αυτός απενεργοποιείται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο σταματά.

m1

Το Eclipse Cross διαθέτει πράγματι όλα εκείνα τα στοιχεία που διαμορφώνουν ένα SUV με ηγετικό χαρακτήρα. Ο νέος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1.500 κυβικών αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και μηδενική υστέρηση (turbo lag) χάρη στο νέο μικρών διαστάσεων στροβιλοσυμπιεστή, ενώ ο άμεσος ψεκασμός και ο μεταβλητός χρονισμός σε όλες τις βαλβίδες διασφαλίζουν εξαιρετική οικονομία καυσίμου (μέση τυποποιημένη 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα) και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 (151 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο).

Οι τιμές αυτές αφορούν στην έκδοση 2WD με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, μιας και το Eclipse Cross διατίθεται και στην έκδοση 4WD με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και αυτόματο κιβώτιο. Το τελευταίο είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο τύπου CVT με 8 προκαθορισμένες σχέσεις και με ενσωματωμένο πρόγραμμα Sport για χειροκίνητες αλλαγές. Η έξυπνη κλιμάκωση των σχέσεων εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, ενώ υπάρχει έξυπνο step-up ανέβασμα σχέσεων για πρωτόγνωρη οδηγική εμπειρία και βελούδινες αλλαγές με αδιάκοπη επιτάχυνση. Παράλληλα η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα εξασφαλίζει κορυφαία επίπεδα άνεσης ακόμη και στα πιο αφιλόξενα εδάφη, ενώ το ταξίδι αποτελεί μία πρωτόγνωρη εμπειρία χάρη στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση της καμπίνας.

m2

Η Mitsubishi Motors έχει εξελίξει ιδιαίτερα και το σύστημα τετρακίνησης του Eclipse Cross, το οποίο ονομάζεται Super-All Wheel Control (S-AWC). Πρόκειται για ένα σύστημα μετάδοσης στους τέσσερις τροχούς που διαχειρίζεται την κατανομή της ροπής με ιδανικό τρόπο, υπολογίζοντας με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες. Αισθητήρες όπως αυτούς της περιστροφής του τιμονιού, της γωνιακής ταχύτητας εκτροπής, της ροπής του κινητήρα και τη διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των τροχών.

Το S-AWC διασφαλίζει πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στο στεγνό, στο βρεγμένο, στο παγωμένο ή στο χιονισμένο οδόστρωμα με κατανομή της ροπής υπό κανονικές συνθήκες σε ποσοστό 80% μπροστά και 20% πίσω. Ανάλογα με τις ανάγκες και στο πρόγραμμα Auto η αναλογία αυτή μπορεί ανάλογα να μεταβληθεί μέχρι και σε 55:45, αντίστοιχα.

m3

Το S-AWC του Eclipse Cross διαθέτει τρία προγράμματα κίνησης (Drive Modes) τα οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από έναν διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης επιλέγεται το πρόγραμμα AUTO για βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Εφόσον ανιχνευθεί μείωση της πρόσφυσης των τροχών αυτόματα το σύστημα κατανέμει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς για καλύτερη σταθερότητα. Το πρόγραμμα Snow είναι ιδανικό για χιονισμένες και άλλες ολισθηρές επιφάνειες, όταν το Gravel εξασφαλίζει κορυφαία απόδοση του συστήματος 4WD σε δύσκολα εδάφη, κακούς δρόμους ή σε περίπτωση που χρειαστεί να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο από λάσπη ή χιόνι.

Αν αναζητάτε ένα ολοκληρωμένο από κάθε άποψη SUV με αξιοπιστία «made in Japan» δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σημείο πώλησης Mitsubishi Motors ή να μάθετε περισσότερα στο https://www.mitsubishi-motors.gr/eclipse-cross-my18/

m4