SOCIAL MEDIA

Hedwig Kohn: Ποια είναι η φυσικός που τιμάει η Google

Hedwig Kohn: Ποια είναι η φυσικός που τιμάει η Google

Τα 132 χρόνια από την γέννηση της φυσικού Hedwig Kohn τιμά με το σημερινό της doodle η Google.

Πόσοι όμως από εσάς γνωρίζετε ποια ήταν η σπουδαία και πρωτοπόρος φυσικός;

Η Kohn κατάφερε το 1913 να αποκτήσει το διδακτορικό της, γεγονός που την έκανε μία από τις τρεις γυναίκες που κατάφεραν να αποκτήσουν την ιδιότητα να διδάξουν Φυσική σε γερμανικό πανεπιστήμιο πριν τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ως Εβραία που ζούσε στη ναζιστική Γερμανία, η Kohn αποκλείστηκε από τη θέση διδασκαλίας της το 1933. Τα επόμενα χρόνια τα πέρασε εκπληρώνοντας ερευνητικά συμβόλαια στη βιομηχανική φυσική προτού ταξιδέψει για τις ΗΠΑ το 1940. Στις ΗΠΑ, η Kohn επέστρεψε στην διδασκαλία κάνοντας την καθηγήτρια στο Woman’s College του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνας αλλά και Wellesley College στη Μασαχουσέτη έως το 1952.

Μετά την αποχώρηση της από την διδασκαλία η Kohn ανέλαβε την ερευνητική θέση στο Duke. Στο υπόγειο του κτηρίου της φυσικής του σχολείου, εκεί όπου βρισκόταν και το εργαστήριό της, κατηύθυνε μαθητές Διδακτορικού στο πλαίσιο της έρευνάς τους. Παράλληλα, η ίδια συνέχισε την εργασία της στη φασματοσκοπία φλόγας, που είχε ξεκινήσει το 1912.

Με τα χρόνια, το έργο της «θέριεψε» και είχε ως αποτέλεσμα περισσότερες από 20 δημοσιεύεσεις, ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αλλά και εκατοντάδες σελίδες εγχειριδίων που χρησιμοποιήθηκαν για να εισαγάγουν τους σπουδαστές στον τομέα της ραδιομετρίας.

Δείτε το google της Google

Τι είναι τα doodles

Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Σχετικές ειδήσεις