ΕΛΛΑΔΑ

Κρήτη: Με πολλές εντάσεις παρουσιάστηκε η μελέτη για το δρόμο Ιεράπετρας - Φέρμων

Κρήτη: Με πολλές εντάσεις παρουσιάστηκε η μελέτη για το δρόμο Ιεράπετρας - Φέρμων

Με πολλές εντάσεις και αρκετές διαμαρτυρίες κατοίκων πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση από τον Μ. Βαρδουλάκη της μελέτης του δρόμου «Ιεράπετρα-Φέρμα» Η εκδήλωση έγινε με πρωτοβουλία της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου στην αίθουσα του Συλλόγου Ανάπτυξης Αγίου Ιωάννη «Ιωάννης Καραβελάκης», στο Κουτσουνάρι. Εξ αρχής εκφράστηκαν αντιρρήσεις για τον τόπο επιλογής της συνάντησης με πολίτες να υποστηρίζουν ότι το θέμα αφορά και τους κατοίκους της Ιεράπετρας γενικά αφού από την πόλη ξεκινά ο δρόμος.

«Είμαστε και εμείς Δήμος Ιεράπετρας και δεν θα πρέπει να γίνεται διαχωρισμός», υποστήριξε η πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου κ. Μαρία Σακκαδάκη - Μπαχλιτζανάκη. Καλωσορίζοντας στη συνέχεια τους καλεσμένους και τους κατοίκους, ξενοδόχους και επαγγελματίες της περιοχής και όχι μόνο, που παρέστησαν για να ενημερωθούν.

Παραβρέθηκαν η αντιπεριφερειάρχης κ. Πελαγία Πετράκη, ο Δήμαρχος κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Γιάννης Γουλιδάκης και Νίκος Δασκαλάκης, οι αντιδήμαρχοι Μάνος Λουτσέτης και Μανόλης Φραγκούλης, ο επικεφαλής της παράταξης «Δημιουργική συνεργασία» κ. Γιώργος Προϊστάκης, η επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κ. Μαρία Κοτσυφάκη, υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφερειακής Ενότητας και του δήμου Ιεράπετρας, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ανάπτυξης Αγίου Ιωάννη κ. Νίκος Αθάνατος και άλλοι.

Κατά τη συνάντηση ο μελετητής παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο προτείνεται η κατασκευή του δρόμου. Οι διαφοροποιήσεις αφορούν στο εάν ο δρόμος διέρχεται από αστική περιοχή οπότε διαμορφώνεται ανάλογα ή υπεραστική με τις αντίστοιχες παρεμβάσεις. Επεκτάσεις δρόμων δεξιά και αριστερά, πεζοδρόμια, διαχωριστικές νησίδες, ανισόπεδους κόμβους προβλέπει μεταξύ άλλων ο σχεδιασμός.

Ιδιοκτήτες ακινήτων, οικιών ή επαγγελματικών χώρων τόνισαν ότι ο δρόμος όπως προτείνεται δεν είναι σε αρκετά σημεία του χρήσιμος δεδομένου ότι δημιουργούνται προβλήματα πρόσβασης στα σπίτια τους ή τα καταστήματά τους. Επισημάνθηκε δε ότι ήδη από τα προηγούμενα χρόνια κάποιοι συνδημότες έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη κρίνοντας ότι θίγονται.

Ανάμεσα στις προτάσεις που ακούστηκαν από πολίτες ήταν να σχεδιαστεί ο δρόμος βορειότερα, προς τα βουνά για να μην θιγεί το νότιο τμήμα της περιοχής που είναι και το περισσότερο αναπτυγμένο και εξακολουθεί να αναπτύσσεται. Μια τέτοια λύση είναι δύσκολα εφαρμόσιμη, σημείωσε ο μελετητής επικαλούμενος διάφορες αιτιολογίες όπως την μορφολογία του εδάφους, το ότι θα χρειαστεί να γίνουν περισσότερα τούνελ και γενικότερα θα είναι ένα πολύ πιο δαπανηρό έργο με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Πρόσθεσε δε ότι κάποια σημεία του προτεινόμενου σχεδιασμού ενδεχομένως να δύναται να επιφέρουν αλλαγές και για αυτό χρειάζεται ενημέρωση καταρχήν του τι προβλέπεται και διάθεση για συνεργασία με τους εμπλεκόμενους ώστε κατά το δυνατόν να αποφευχθούν τα όποια προβλήματα δημιουργούνται.

Η συζήτηση διήρκησε αρκετές ώρες και το κλίμα εντάθηκε αρκετές φορές.

Πηγή: anatolh.com

Διαβάστε επίσης:

Κρήτη: Αυτοκίνητο παρέσυρε πεζό στο Ηράκλειο

Θανατηφόρο τροχαίο στην Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης

Στη δικαιοσύνη προσέφυγε η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ